Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 11:16:08 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/09591 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Külitse alevik, 22132 
Ülenurme-Külitse tee T12// Ropka raudteejaam// Laane küla, T29// 22132 
Ülenurme-Külitse tee lõik 2// Eeriko tee// Kaselehe tee// 2// Kivikaivo// 
Laikna// Lennu tn 11// 25// Niidu tee// Nurme// Pikkari// Puraviku tn 10// 
12// 14// 16// 2// 4// 6// 8// Puraviku tänav// Roheluse// Saariku// 
Suure-Saariku// Sõõrde// Söödi// Tiigi// Ülenurme alajaam// Soinaste küla 
(Ülenurme - Külitse jalgratta- ja jalgtee) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27179957>  (menetlus nr: 
452975), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (REIO JÜRIÖÖ) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister